lørdag 19. februar 2011

Lengter etter ditt nærvær Gud!

Jeg lengter etter å virkelig kjenne deg, Herre.
Ikke som en fjern Gud som av og til svarer på mine bønner og eksisterer langt langt borte.
Jeg vet at du vil være nær, at du vil være like virkelig og nær som alle andre mennesker..Bare at i ditt nærvær skjer det ting som endrer en til aldri å bli den samme igjen...
Helbredelse, frihet og omvendelse skjer der du er nær Gud...

Ungdom idag trenger ikke å møte en Gud som krever masse ritualer og at man skal være sånn og sånn for å bli god nok for han. Ungdom trenger ikke en relegion. De trenger å framstilles for en Gud som vil ha en relasjon med dem. En Gud som virkelig bryr seg og endrer de som søker han. En Gud som man ikke trenger å være perfekt for å bli kjent med, men en Gud som ønsker deg velkommen inn i sin favn uansett hva du har gjort og hvordan du er.

I hans nærvær vil du forandres...aldri mer den samme.
Gud sier at man skal søke han av et HELT hjerte. Og gjør man det vil han la seg finne av oss...Han vil åpenbare sitt ord og gjøre det virkelig i ditt liv!
Vil du forandres? Det vil jeg...

For jeg lengter...jeg lengter etter noe som endrer meg så totalt at jeg vil leve fullt og helt for Gud og ikke for meg selv og mine egne behov.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar