onsdag 3. november 2010

Waiting on you Lord...

Herre, du er svaret...du har lovt at jeg kan kalle på deg på nødens dag, og du vil utfri meg og jeg skal prise deg.
Du har lovt at den som setter sin lit til deg og stoler på deg skal du ta hånd om.
Du hart lovt at den som setter sin lit til deg slett ikke skal bli til skamme.
Herre, du elsker meg med en sånn kjærlighet at du er villig til å tillate min lidelse fordi du ser ett større bilde og en større hensikt.
Du vet når tiden er inne for fullstendig utfrielse og frihet.
Herre, takk for at jeg kan ha full tillit til at du har kontroll i det kaoset som er i mitt liv og i mitt hode.
Takk for at når jeg er svak er du sterkest!
Takk for at jeg får ha det så vondt at du er min ensete trøst, du er mitt eneste holdepunkt. Gjennom det har jeg blitt totalt avhengig av deg Herre.
Takk for at du har knekt min stolthet og ydmyket meg gjennom vår vandring sammen.

Takk for at Jesu dyreabare blod har gitt meg ett håp og en tro på at selvom livet kan føles så vondt og vanskelig er det alltid en som ser meg, en pappa som lengter etter å gjøre slutt på det som er vondt og en frelser Jesus som går i forbønn for meg.
Jeg er ikke alene og trenger ikke være redd eller motløs.

FOR JESUS HAR SEIRET. HAN HAR SEIRET OVER MAKTER OG MYNDIGHETER I HIMMELROMMET, OG SATAN OG HANS DEMONER MÅ BØYE SEG FOR NAVNET JESUS! HALLELUJA.

For jeg vil gi deg helsen tilbake og lege dine sår, sier Herren.
Jer 30,17

Enda en gang skal du pryde deg med dine trommer og gå ut i dansen med de glade.
Jer 31,4b

Det knekkede rør skal han ikke knuse, og den rykende veke skal han ikke slokke. I sannhet skal han føre retten ut til dem.
Jes 42,3


Gud velsigne deg rikt, og husk å basere deg på Guds ord som er den enseste sannhet og ikke på dine følelser eller erfaringer. Herren vokter over ordet sitt for å stadfeste det i våre liv som kjenner han!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar