onsdag 10. november 2010

En liten påminnelse...

Fikk bare for meg jeg skulle skrive en liten ting til deg som kanskje lengter etter å bli den Gud ønsker du skal være, eller som det står i Bibelen at du skal være. Og at du, som meg, føler du ikke helt får det til....
Slutt å strev selv!
Gi det til Gud og bøy kne for han. Si hva du strever med, si at du må ha hjelp og at du ønsker å ta imot hjelp. Herren vil trøste deg og gi deg fred. Vi har fått Den Hellige Ånd for å hjelpe oss av en grunn. Vi klarer ikke dette selv. Jeg er helt ubrukelig i meg selv. Men med Jesus kan jeg gjøre alt. Det står i Bibelen...

Alt makter jeg i ham som gjør meg sterk.
Fil 4,13


Og kjære venn, ikke mist motet. Velger du å gjøre dette...gi Gud kontrollen, så vil angrepene komme. Satan hater mennesker som ønsker å behage Gud med livene sine. Verste han vet og han vil prøve seg.

Men:
Vær derfor Gud undergitt! Men stå djevelen imot så vil han fly fra dere.
Jak 4,7


Så,vær ved godt mot, ditt hjerte være sterkt. Vent på Herrren, han skal gjøre det. Han elsker deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar