torsdag 26. mai 2011

Han som begynte en god gjerning i meg vil også fullføre den!

Halleluja! Priset være min elskede Jesus, min frelser og gjenløser.

Er bare så mye som rører seg i hjertet og hodet om dagen at jeg bare må få noe ut...hehe
Gud er så god. Jeg kjenner meg så velsignet og tilfreds med å tilhøre han, jeg er så dyrt kjøpt. Jesu eget liv måte ofres for min frihet! Jeg har en sånn ærefrykt for det han gjorde for meg...han er virkelig verdig all min lovsang...og må mitt liv ære han!

Jeg tror det er noe av det viktigste jeg...at mitt liv bærer preg av hvem han er. At mine valg og min tid preges av Guds kjærlighet og at det bringer ære til han. For meg har ting begynt å falle på plass. Livet har virkelig fått mening.
En mening som ikke dreier seg om meg, men om han. Om hvem han er, hva han har gjort og hva han vil gjøre.

En glede har vokst fram i min sjel. En udefinerbar glede...men den er der...
En sjel som var fullstendig ødelagt av selvforakt og mindreverdighetsfølelse, en sjel som lengtet etter fred men lette etter den på feil steder, en sjel som tørstet etter liv, men ikke klarte finne det.

Min sjel tørster etter han....etter min frelser og etter hans nærvær...etter hans kraft til å forandre ett menneskeliv TOTALT.
Min sjel tørster etter det levende vannet som setter fri, leger og renser.

All ære til deg Jesus, for alt du har gjort i meg, for meg, med meg og alt du vil gjøre. Du fullfører alltid det du har begynt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar