tirsdag 19. april 2011

Jeg er tørst...

Jeg tørster etter deg Jesus
Jeg tørster etter ditt levende vann
Jeg tørster etter vannet som gir meg liv
Jeg tørster etter vannet som gjør at jeg aldri blir tørst igjen
Jeg tørster etter noe mer...etter noe bare du kan gi Jesus
Jeg tørster etter din fovandlende kraft, kraften som skaper noe nytt

Herre, du er alt jeg trenger
Du er min fred, min legedom, mitt liv og min framtid.
Jeg vet at for deg er ingenting umulig
Du er den som skaper liv der det ikke fins liv og gir håp når det ikke er grunn til å ha håp
Du er den som aldri slipper meg selvom jeg kan vende ryggen til deg
Du er den som alltid er parat når jeg søker deg, og stiller min tørst i dette nærværet
Du er virkelig verdt å elske, virkelig verdt å prioritere og virkelig verdt å gi HELE sitt hjerte til

Jesus, gi meg en ny opplevelse av hva som skjedde da du ofret ditt liv for at jeg skulle gå fri
Da du ble forlatt av din Far for alle menneskers frihet
Da du ble spottet, hånet og pint, selvom du var helt uten skyld.
Jeg ser opp til deg Jesus. Du er mitt forbilde, mitt IDOL!

Du er selve livet, min kjære frelser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar