onsdag 23. mars 2011

Jeg(Gud) lengter etter å gi deg av mine virkelige rikdommer...

Åhhh...Herre...
La meg ikke begrense deg..la meg ikke sette lokk på eller stenge inne det du har gjort tilgjengelig for meg og alle andre...
Jesus, når jeg skuer din skjønnhet ser jeg en konge som stråler en kjærlighet som jeg nesten ikke orker å se på fordi det er for godt og for mye å ta innover seg...det er derfor dine tjenere gjennom bibelen bare fikk se glimt av deg...og mange falt til jorden og orket ikke å se på deg...

Men nå Herre...under blodets pakt..har jeg fått tilgang til nådens trone...Jeg kan rusle inn og sette meg i ditt fang. Jeg kan oppsøke deg akkurat når jeg vil og du vil møte meg..

Ingen som du Gud kan gi meg mening med mitt liv.
Det er bare du som kan møte det dype behovet for mening og tilfredsstille all tomheten og lengselen.
Også vil du velsigne meg for å velsigne andre.

Og alt dette bare for at ditt navn skal bli æret..for at ditt rike skal komme og for at du skal få den plassen du fortjener. Kongenes konge, Herrenes Herre, befrieren, helbrederen og den som gjør meg hel igjen!

Du har mye mye mer for meg. La meg aldri bli tilfreds med det jeg har nå. Takk Jesus, du som gjør livet verdt å leve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar