tirsdag 14. desember 2010

Jesus er SELVE LIVET!

Tanken slår meg om og om igjen...hva er det egentlig som betyr noe her i livet?

Er ofte ikke noe man går å tenker på i hverdagen, men jeg er litt spesiell og kan finn på å tenke på sånt.
Og nok en gang kan jeg slå fast...etter å ha hatt Jesus som min personlige frelser og Herre i litt over ett år at livet er Jesus!

Jesus har gjort mitt liv verdt å leve, han har gjort mitt liv fullt av håp og gitt en retning på det. Jeg vet at jeg er her av en grunn, og det er at jeg skal dele Jesus med mine medmennsker på ulike måter. For når man får smake av dette livet her, da vil man aldri ha tilbake det gamle.

Det er en frihet, en hvile og så mye håp....
Det er legedom, renselse og karakterbygging...
Det er bare en brøkdel av evigheten der alt skal være godt...
På grunn av Jesus, bare på grunn av Jesus, kan jeg med trygghet si at jeg igjen føler at jeg lever og at jeg er verdifull for Gud!

Sitat:

Om jeg ikke hadde noe annet bevis, ville tommelen min være nok til å overbevise meg om at det finnes en Gud.
Isaac Newton


Og kjære leser, Gud er virkelig og hans vilje vil skje uavhengig av om du velger å tro på han eller ikke. Og han vil elske deg uavhengig av om du elsker han eller ikke.
Men inngansbiletten til himmelen og evigheten er troen på Jesus! Våg å ta valget, Det er verdt det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar