onsdag 28. september 2011

Ingenting tilfredsstiller min sjels lengsel som du Jesus!

Jeg er så takknemlig til deg Jesus!
Du er alltid der for meg, du stiller opp og svikter aldri.
Stadig opplever jeg å bli oppmuntret av deg.

Det er ingenting som tilfredsstiller slik som du gjør. Ingenting kan fylle min sjel og lengslene der som ditt nærvær.

Jeg har søkt mye annet Far.
Jeg trodde det handlet om at jeg måtte være perfekt for at for at jeg skulle være god nok for deg.
Jeg trodde det kanskje ville hjelpe å bli tynn nok eller se perfekt ut.
Jeg prøvde å drikke alkohol fordi rusen opplevdes god og jeg kunne glemme alt som var vondt.
Jeg søkte bereftelse og annerkjennelse fra alle andre og forstod ikke at det eneste jeg trengte å vite var at for deg er jeg ekstremt viktig og elsket uansett hva jeg gjør og har gjort.

Jeg kjenner at i din nærhet føler jeg meg nå mye tryggere. Jeg kan gråte, le, kjenne håpløshet og akkurat som jeg er tar du meg imot. Ingenting skremmer deg eller gjør at du skygger unna.

Jeg kunne ikke klart meg uten deg Jesus. Det er det egentlig ingen mennesker som gjør. Du sier du vil komme som en tyv om natten og er man da ikke vasket i Jesu blod, vil Jesu komme bety evig fortapelse.
Alle trenger vi deg Jesus.

Nothing else, nothing else could satisfy me
Nothing else, nothing else, nothing else could satisfy me.
I can`t live without you, Jesus

1 kommentar:

  1. Det er sterkt å lese ditt vitnesbyrd Iris! Om at Gud ikke svikter deg, og at Han er den ensete som kan gi deg det du trenger, av bekreftelse og kjærlighet. "Ingen har større kjærlighet, enn den som gir sitt liv for sine venner".

    SvarSlett