søndag 14. august 2011

Jeg er så takknemlig til deg Jesus!

Takk Jesus.
Du har velsignet meg så rikt og jeg kjenner at uten deg hadde ikke livet hatt noen mening. Du tar kaka Jesus.
Blir mer og mer facinert av den du er og hva du har gjort for meg.
Snart skal min elskede Anders og jeg opp til vårt nye hjem og det er så spennende.
Du er så god Gud. Jeg digger å bli mer og mer kjent med deg.
Selvom mye i meg er kaos, og energi er en mangelvare vet jeg at du lever i meg Jesus. Og den samme kraften som oppreiste deg fra de døde lever i meg.
Jeg trenger ikke frykte. Jeg er elsket av deg og aldri har jeg vært tryggere.

Jeg har vært i en fase nå hvor jeg nesten har opplevd det som jeg har blitt kvalt av omstendighetene rundt meg. Frykten har hatt overtaket, og har tatt overtaket.
Men mer og mer ser jeg at jeg trenger jesus. Jeg trenger å se på han, leve av hans ord og la det være min drivkraft.
Da Jesus ble fristet i ørkenen brukte han Guds ord mot satan og til slutt forlot han Jesus og engler kom og tjente Jesus. Det står også i Jakob at vi må stå djevelen imot og han vil fly fra dere. Jeg tror at det er noe av nøkkelen.
Jeg tror at jeg må begynne å si STOPP! NÅ HOLDER DET!
For det er lett å bli oppspist av frykt og uro, fordi livet mitt har virkelig bydd på mange utfordringer. Men det er en tid for å si NOK ER NOK! JEG TILHØRER JESUS NÅ!

Jeg kjenner en sorg i mitt hjerte for så mange mennesker rundt meg og i verden generelt som satan bare får lov til å herje med. De er redde, syke, døende, ønsker å dø, forvirrede, fredløse og rotløse. Og satan får bare lov å holde på. Det er ingen som tar opp kampen og sier NOK ER NOK. Jeg tror på å ta tilbake sitt eget liv og ta ansvar for sin egen livskvalitet. Jeg er i tillegg så heldig at jeg har den allmektige Gud til å hjelpe meg. Det er ikke å forakte.

Så kjære leser, hva ønsker du å dvele ved og holde fast på, og hva er det på tide at du slipper og sier NOK ER NOK til?

Gud velsigne deg rikt idag. Må du kjenne på Herrens glede og fred.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar