torsdag 10. mars 2011

You`re all I`m longing for, Jesus!

Du har så mye for meg Jesus! Så mange løfter om frihet, glede, håp og en god framtid.
Jeg ærer ditt navn for at jeg får tilhøre deg...for ett privelegium å få være din datter. Tenk å ha en allmektig Gud som pappa...
Jeg forstår ofte ikke dine veier...forstår ikke dine planer...
Det eneste jeg vet er at du elsker meg og bare vil gi meg det beste. Og ditt og mitt mål, Herre er at mennesker skal lære deg å kjenne og forstå at du er virkelig og nær i hverdagen. Ikke bare en fjern Gud som man kan bruke som man vil.
Du vil ha ett kjærlighetsforhold til dine barn. Du vil gi dem av det gode du har for dem, og ved Jesu blod kjøpte du enhver som vil fri fra satans grep.

Jeg var fullstendig fortapt...jeg ahdde begynt å tvile på om du fantes...det opplevdes som om livet bare forsvant ut av kroppen min...men i din store nåde, åpnet du mine øyne og jeg fikk se deg som den gode pappaen som du er. Jeg syns fortsatt det er vanskelig å forstå at du elsker meg som jeg er. La meg få større åpenbaringer av din kjærlighet til meg...Jeg vil se deg som du er Herre. og la meg blir forandret så jeg bare må dele det du gir meg!

Mennesker trenger deg Jesus. Mennesker trenger din frihet, din legedom, din frelse og din kjærlighet. Satan har for mye plass i våre liv. Satan har stjålet så mye fra meg, og Jesus har ved sitt blod gjort det mulig for meg å få alt dette tilbake.

Kjære leser, jeg vil du skal vite at for Gud er du god nok. Du er like verdifull som alle andre. Til Gud kan du komme akkurat som du er, og han vil trøste, oppmuntre og sette deg fri. Ett møte med hans kjærlighet, og du blir aldri den samme igjen! La Gud forandre deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar