tirsdag 29. mars 2011

Tenk at livet mitt er ditt Gud!!

Jeg digger deg Jesus!
Du stiller alltid opp og svikter aldri. Du har ikke begrensninger.
Jeg lengter etter å kjenne deg, virkelig kjenner deg.
Jeg slår meg ikke til ro med en smak eller bare en liten del av det du har for meg Herre!
For du har betalt prisen Jesus, det eneste jeg må gjøre er å søke deg i tro.
Du er verdig all ære, du er verdig tronen i mitt hjerte, og du vil vise din herlighet gjennom meg. Du gjør det svake og det som ingenting er og gjør det praktfullt til din ære. Kun til din ære!

Er så merkelig...før var du så utrolig fjern...Jeg mente jeg kjente deg og visste hvem du var...
Men idag..
Du er nærværende, du er en dyrebar skatt for meg, jeg elsker deg, jeg har ærefrykt for deg...
Jo mer tid jeg bruker med deg, jo høyere elsker jeg deg og mer og mer gir du meg av det du har tilgjengelig for meg.
For ett privelegium å kjenne deg Jesus!

Jeg vil være stolt av å tilhøre deg, jeg vil ære deg med mitt liv og mine valg.
Men jeg ser at av egen kraft kommer jeg ingen vei, jeg trenger deg. Jeg trenger ditt nærvær og at din ånd fyller meg opp og brenner vekk det som ikke ærer ditt navn.
TENK AT JEG ER ETT BILDE AV DEG TIL DENNE VERDEN, KJÆRE FAR! Må jeg bære den identiteten med respekt og ære.

Før kjempet jeg for å finne meningen med livet...meningen er Jesus og han er mitt liv.
Etter å ha tenkt mye på det, har jeg blitt veldig utfordret. Det er ikke opp til meg å velge hva jeg vil gjøre framover. Valgene mine skal samordnes med Gud og hva han vil med meg. Jeg har han som Herre nå!

Og det kuleste er at....alt som har skjedd i mitt liv...er det bare Gud som skal ha æren for. På grunn av hans nåde og kjærlighet fikk jeg ett dypt og inderlig møte med han som har endret meg for alltid!

Du regjerer Gud!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar