mandag 7. mars 2011

You mean everything to me, Jesus!

Jesus...jeg vet du er svaret...
Jeg vet du elsker meg...
Jeg vet du døde for meg...
Jeg vet at du alltid er nær og aldri vil forlate meg...
Jeg vet at du døde for 2011 år siden for min frihet og gjenopprettelse...
Jeg vet at du er veien til Gud...
Jeg vet at du kan fylle all tomheten mennesker opplever idag...
Du er veien sannheten og livet! Jesus, du elsker meg! Du betyr alt for meg! Uten deg hadde jeg ikke vært noe. Med deg har livet igjen fått mening og håpet og troen på en god framtid er plantet i mitt hjerte.

Det er noe i meg Jesus...noe som er vanskelig å beskrive...Jeg lengter at du berører meg...bare tt lite glimt av ditt ansikt og din herlighet...
Herre, dess mer jeg er med deg og dess mer kjent jeg blir med deg..Jeg er hekta og avhengig.
Men Jesus, jeg opplever at dette skjer inni meg...Er en kraft og en lengsel langt inne i dypet av meg. Men jeg ønsker å se mennesker berørt av deg...jeg ønsker å se mennesker helbredet, fri og frelst fra ett liv i djevelsens klør. Herre, jeg vet at du kan bruke meg selvom jeg er svak og hjelpesløs. Herre, la livet mitt bare være ett vitnesbyrd om hvem du er og ikke preget av mine ønsker og verdens lyster...

For en nød jeg ser rundt meg...og Jesus, det er deg vi alle trenger! Vi trenger en frelser som er nærværende og som er en viktig del av hverdagen. Jesus, la meg ikke holde kjærligheten du har vist meg for meg selv...Herre, jeg vet at mye av kjærligheten du viser meg lekker ut igjen på grunn av sår i sjelen...Men takk for at du vil lege og fylle disse såra så jeg kan fylles til det renner over...Du har nok kjærlighet til alle!!

JEG ELSKER DEG JESUS! DU ER LIVET! DU ER SELVE LIVET!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar