onsdag 20. juni 2012

3 års bryllupsdag med min kjære Anders


En spesiell dag idag. Vi har vært gift i 3 år og det har vært noen tøffe år.
Men jeg har lyst å takke Anders for den gode, trofaste og herlige gutten han er. Jeg er verdens heldigste jente. Takk for nydelige roser da jeg kom hjem idag!!

Takk til mamma som gjorde dagen veldig fin for meg med herlig tur til langesund, god samtale og shopping. Du er verdens beste mamma!

Her har det vært høy prinsessefaktor idag som dere skjønner og jeg stortrives.

Takk Jesus for din trofasthet og hjelp i den vanskelige tiden. Du vil føre oss igjennom og gjøre ekteskapet vårt sterkt og til din ære!



9 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusen takk...nå er det ikke lenge til du skal i ilden...Ønsker dere lykke til. Kommer helt sikkert til å bli en strålende dag!!

      Slett
    2. Nei, det er ikke det ;) Gleder meg masse! Takk for det:D

      Slett
  2. Nyt prinsessefaktoren for alt den er verdt kjœre deg!! Høres ut som du hadde en bra dag :) Og husk..du er både prinsesse og brud :)

    Takk for kommentar ang boka! Det er oppmuntrende å få litt backing i en skriveprosess som kan gå opp og ned. Men jeg gleder meg til å ta stegene videre i det :)

    Ønsker deg en velsignet god dag - og håper du klarer å løfte blikket mot den Gud er midt i alt som skjer!

    Klem, Ida :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ida. Self vil jeg oppmuntre deg. Du har så mye godt i hjertet ditt og mange trenger å høre det du har å dele. Fortsett å dele. og bruk den tiden du trenger med boka.
      klem

      Slett
  3. Grattis Iris!
    3 år er lenge det:)
    Hilsen Veronika

    SvarSlett
  4. En forsinket gratulasjonshilsen ti deg og dere - fra meg. 3 år er bare begynnelsen - og husk at det er den første tiden man slipes hardest mot hverandre. Jo mer dere slipes, jo lettere vil tingene gå etterhvert :) mange klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk kjære du. Og takk for oppmuntring.

      Slett