onsdag 12. januar 2011

Kaos...men det er en som har kontroll!

Kjenner at jeg lever i ett kaos om dagen...er mye tanker og mye uorden...
Men vet du hva?

Jeg kommer aldri til å gi opp...jeg vet at jeg ga mitt liv til Jesus for ett og ett halvt år siden og at han skulle få bli min sjef.
Og det er han. At det var så mye grums inni meg og så mange ting som måtte renses ut og fjernes ved Den Hellige Ånd, hadde jeg aldri trodd. Jeg har opplevd sider ved meg selv som jeg absolutt ikke liker. De kommer spesielt fram når man er sliten og har lite filter og forsvarsmekanismer. Men jeg er trygg, jeg vet at når jeg ydmyker meg for Gud vil han fikse meg. Og jeg ahdde kanskje trodd det skulle bli mer smertefritt, men jeg liker på en måte å ha det sånn og. Årsaken til det er en sult og en tørste etter Jesus som ikke kan beskrives. Jeg får aldri nok. Det er når Jesus er fokus jeg trives best, og hvor jeg blomstrer. For han er mitt eneste holdepunkt og det eneste som er stabilt i mitt liv nå. Han kan jeg stole på uansett, og han er den som aldri svikter. Aldri!

Jeg opplever en indre kamp som dreier seg om løgn fra satan, og hvor jeg stadig må rette fokus på Jesus og hvem han har gjort meg til.

Jesus har ved sitt blod gjort meg til en prinsesse som er verdig for himmelen.
satan minner meg på hvor stygg og maktesløs jeg er og drar stadig opp synder som Gud har glemt.

Jesus sier at han er veien, sannheten og livet.
satan sier at jeg har ikke noe liv, det er ikke håp for meg og at jeg bare kan gi opp.

Jesus sier at ved mine sår har du fått legedom.
satan sier at Jesus ikke elsker meg nok til å ville helbrede meg, og at jeg har for store og vanskelige ting å bære på.

Jesus har lovt å gi meg liv og det i overflod.
Satan kom for å stjele, myrde og ødelegge.

hehe...jeg vet hvem jeg vil tjene. Jeg vet hvem jeg vil tro på og jeg vet hvem jeg vil gi min framtid til.
Jesus, jeg elsker deg! Du er mer enn jeg kan begripe, men åpenbar deg selv for meg, slik at jeg kan dele deg med andre mennesker. Det er så mange som trenger deg Jesus, min elskede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar