søndag 24. august 2014

Når alt jeg ville var å følge deg...Jesus!!

Det er lenge siden jeg har skrevet nå. Og det er en klar grunn til det...

Jeg dras klart mellom ett liv med Gud og ett liv uten han...kjenner at det rives og slites i meg...og det er tøft.
Kunne godt tenkt meg å droppet hele bloggen, men nå klarte jeg ikke lengre.
Jeg må dele det som skjer i mitt liv. For jeg vil at du som leser dette- skal vite at du ikke er alene i vanskelige prosesser!
Jeg vil du som leser skal vite, at selvom ting ser vakkert ut på "insta" og "face" så er virkeligheten noe annet.

Jeg er frimodig og deler akkurat deyt jeg føler for. Jeg elsker å høre fra deg om hva du mener om det jeg skriver. Mange syns nok jeg er for personlig, men da får de la vær å lese bloggen da vel!!!!

For øyeblikket er jeg takknemlig for å få velge selv hva jeg vil med livet mitt. Dete r herlig å vite at det egentlig er helt opp til meg hva jeg vil gjøre i framtiden.
For en ting tror jeg på; og det er at jeg har det best når jeg gjør det jeg er skapt til!!

Men hva er det tro???

Gleder meg forøvrig med ODD Grenland og digger at noen gadd å lage en festival her i Skien(Smieøyafestivalen 2014).
Det er stilig med folk som tør å satse. Og de gjør det for velferden her i byen!! Heiaaa!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar