onsdag 28. mars 2012

Småpusene Thea og Gråtass



5 kommentarer:

  1. SÅ fantastisk skjønne små puser! Og se på den stilen på luringen i på det midterste bilde, da! Haha, festlig! Vi har også 2 katter - og de er bare superskjønne, de også! Takk for at vi fikk se! klem til deg. Ps. går litt sent på mailfronten...beklager...er litt fjern...men det kommer.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen min. De er en gave fra Gud. Mange små lysglimt i hverdagen.
      Ikke stress med mail, og det vet du:-)

      Slett
  2. Se der ja Iris, nå har du fått deg katt gitt:) Det kom ikke som noen bombe. De ser veldig søte ut! Har dere planer for påsken. Kanskje vi kunne stikke innom dere på vei til Evje?!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe..ja...og det er herlig å ha disse to skjønne. Gojentene våre.

      Jippi...ja...dere må gjerne komme innom. Vi har tenkt oss litt til Stokke, men vet ikke helt når. Bare si fra. Dere er hjertelig velkomne. Tenk, jeg har ikke sett Filip engang. Det er for dårlig. Håper vi får det til. Hadde vært herlig!

      Slett
    2. Tuva...jeg glemte at jeg så han jo når han var nyfødt hos Elise og Jørn Arve. At jeg kunne glemme.

      Slett