søndag 8. mai 2011

Forvandling....

Halleluja....Jesus, du lever i meg. For en annen verden jeg lever i idag.

For ikke lenge siden levde jeg med mye frykt, håpløshet, klaging, meningsløshet...
Hehe...og du Herre, du tar en ung jentes hjerte og skaper noe helt nytt. Noe sterkt, en fred og hvile i at du alltid vil være der uansett. Jeg er redd av og til, men da snakker jeg med min Pappa, min kjære himmelske pappa, og ber han om trøst og håp.
Og jeg blir igjen fylt med fred.

Det er ikke lenge siden jeg hadde utrolig mørke øyeblikk. Opplevdes som stummende mørke uten lys faktisk. Opplevdes nesten uholdbart.
Men vet du hva? Jeg kan ikke huske sist det skjedde....kan ikke huske....hehe..halleluja...
Ære til deg Jesus, min frelser og Messias!

Jeg skal fortelle deg noe. Livet som Jesus-kvinne er ikke uten problemer. Det er tøft, det er mange hindringer på veien.
Men jeg har min beste venn med meg hele tiden, Jesus. Han oppmuntrer, trøster, formaner, støtter og leder meg på veien til himmelen. Han går der like ved min side og smiler til meg. Det er så godt å oppleve at Jesus kan være så virkelig og ikke bare en relegiøs figur. For han er virkelig. Han er nærværende.

Hehe..han har fridd meg ut av mørkets makt og jeg skal få være i hans rike. For en ære!

Jesus er det råeste som noen gang har hendt meg!!
Nå føler jeg virkelig at jeg lever!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar